Baris Styret

Leder - Eline Sofie Fossem

Lederen av linjeforeningen har et overordnet ansvar for styret og driften av linjeforeningen.  Leder skal dermed til enhver tid ha oversikt over hva som rører seg innad i linjeforeningen. I tillegg har leder et ansvar med å sikre god kommunikasjon mellom linjeforeningen og Institutt for Sosialt Arbeid.

Lederen skal sikre at hele styret blir hørt, og at alle finner sin plass i styret. I tillegg til å være drivhjulet for utviklingen av Baris.

Kontakt: leder.baris@gmail.com

Nestleder - Sandra Barra Halvorsen

Nestleder er leders høyre hånd, og linjeforeningens sekretær. Ved behov skal nestleder være leders stedfortreder, og har samme ansavrsområde og myndighet som lederen.

Nestleder er også kontaktpersonen for underkomitéene. Underkomitéene kan kontakte nestleder om stort og smått, og nestleder vil være underkomitéenes stemme inn i linjeforeningsstyret.

Kontakt: nestleder.baris@gmail.com

Økonomiansvarlig - Julie U-Torn Johansen

Økonomiansvarlig holder styr på linjeforeningens økonomi. Dette innebærer blant annet å sette opp budsjett, føre regnskap, innvilger midler innad i foreningen, og holder orden på innbetalinger ift. arrangementer og medlemskontingent. I tillegg har økonomiansvarlig et ansvar for å søke om midler for linjeforeningen

Kontakt: okonomi.baris@gmail.com

HR-ansvarlig - Julie Viken

HR-ansvarlig er linjeforeningens kontaktperson ved uønskede hendelser under Baris sine arrangementer. HR-ansvarlig skal fungere som en veileder og en støttespiller ved slike hendelser, og skal hjelpe talsperson for vedkommende inn i foreningen. Som talsperson vil alle personopplysninger være anonyme.

I tillegg skal HR-ansvarlig jobbe for god kommunikasjon og tillit innad i styret, og skal sette inn ulike tiltak for å styre samholdet innad i styret.

Kontakt: hransvarligbaris@gmail.com

PR-ansvarlig - Julie Henriksen

PR-ansvarlig har ansvaret for å holde nettsiden, instagram og facebook oppdatert. I tillegg er det PR som lager alt av content som legges ut på de ulike plattformene.

Kontakt: pransvarligbaris@gmail.com

Leder av arrangementskomitéen - Nora Hveding

Leder av arrkom har ansvaret for sin egen komité, og har ansvar for å invitere komitéen med på møter for å planlegge Baris sine større arrangementer. Leder av arrkom har det overordnede ansvaret for planlegging og gjennomføring av arrangementene, samt delegering av ansvar innad i komitéen. I tillegg skal leder ta med komiteen stemme inn i hovedstyret.

Kontakt: barsarrkom.leder@gmail.com

Leder av sosialkomitéen - Emma Setle Sand

Leder av soskom har ansvaret for sin egen komité, og har ansvar for å invitere komitéen med på møter for å planlegge Baris sine lavterskel tilbud. Leder av soskom har det overordnede ansvaret for planlegging og gjennomføring av arrangementene, samt delegering av ansvar innad i komitéen. I tillegg skal leder ta med komiteen stemme inn i hovedstyret.

Kontakt: barissoskom.leder1@gmail.com

Faddersjef - Lovise Hunnes Hanssen

Faddersjefen har hovedansvaret for planlegging og gjennomføring av fadderuka for Bachelor og Master i barnevern. Faddersjef har i tillegg et ansvar overfor fadderkomitéen, som innebærer å invitere til møter for planleggingen av fadderuka. Dette medfører også at faddersjefen er komitéens stemme inn i hovedstyret.

I tillegg er faddersjefen sitt hovedmål å sørge for at de nye studentene, samt fadderne føler seg ivaretatt gjennom fadderuka.

Kontakt: faddersjef.baris@gmail.com

Våre komitéer;