Om Baris

Linjeforeningen Baris ble stiftet 20 september 2017, og er linjeforeningen for barnevernsstudenter både på bachelor- og masternivå på NTNU. Baris jobber kontinuerlig for å skape et sosialt og inkluderende miljø for barnevernsstudentene.

Styret til Baris er bygd opp av åtte personer, samt tre hovedkomitéer som bistår med planlegging og gjennomføring av ulike arrangementer. Linjeforeningens styre er de som drifter linjeforeningen, arrangerer ulike faglige og sosiale arrangementer for medlemmene, og er ansvarlige for linjeforeningen. Du kan lese mer om styrets roller og komitéene på sidene "styret" og "komitéene".

Linjeforeningens øverste organ er årsmøtet som arrangeres i september hvert år, jf. vedtektene. Under årsmøtet skal det tidligere året gjennomgår, herav regnskap og årsmeldingen. Det skal også vedtas budsjett og handlingsplan, og det skal stemmes over potensielle vedtektsendringer. I tillegg skal det velges nytt styre under årsmøtet.

Vedtektene er linjeforeningens juridiske bestemmelser. I vedtektene står det alt om drift, årsmøtet, stemmerett, medlemmer, styret og valg.

Les våre vedtekter