Komitéene

Linjeforeningen Baris har tre komitéer; arrangementskomitéen (arrkom), sosialkomitéen (soskom), og fadderkomitéen (fadderkom).

Komitéenes rolle er å bistå leder av komitéen til planlegging og gjennomføring av ulike arrangementer. Leder av arrkom, soskom og fadderkom sitter i Baris sitt styre og er deres stemme inn i styremøter.

Arrangementskomitéen:

Arrkom består av opptil 6 medlemmer som bistår leder av arrkom med å planlegge og gjennomføre Baris sine større arrangementer.

Arrangementene arrkom ofte gjennomfører er immeball, åretur, større fester med andre linjeforeninger, Bachelor-fest, og mye mer!

Sosialkomitéen:

Soskom består av opptil 6 medlemmer som bistår leder av soskom med å planlegge og gjennomføre Baris sine lavterskel tilbud.

Lavterskeltilbud som soskom typisk gjennomfører er quiz, juleverksted, paint & sip, kake på kontoret, påskeeggjakt på campus, og mye mer!

Fadderkomitéen:

Fadderkom består av inntil 5 medlemmer som har faste stillinger. Dette er; én økonomiansvarlig, én arrangemenstansvarlig, én pr-ansvarlig, og inntil to styremedlemmer.

Fadderkom har ansvaret sammen med leder å planlegge og gjennomføre fadderuka.